Thursday, December 13, 2012

berhAbuk dah bLOg ni....

wahhh...dah lama rasenye xupdate blog ni....almost a year....sori sbb bz skit skrg ni kan...almaklumlah tgh bz dgn praktikal ni ha....

aku praktikal skrg kt UKK, Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan di Dataran Merdeka. almost 3 month dah aku kt sini...mcm2 kerenah, pengalaman, goodies dan kenal ramai org aku dah lalui...its very nice n interesting memories to be remembered...

bnyk dah aku dpt kutip...cara2 nk wat NE, Surat crawler kt TV, hebahan radio..tu semua aku dah beljar....aku harap lpas abis prktikal ni ada keja yg menanti aku.....

aku xsabar nk tgu 18 Disember 2012...officially aku akan abis prktikal...hehehehhe....xsabar2..nk duk umah..nk tgk tv..layan tenet...mcm2 lah aku nk wat...hahahhahaa....

papepon..jmpa lg di laen masa...hehhehe

No comments:

Post a Comment